Heb je een vraag? Dan hebben wij ook vast wel een antwoord voor je. We hebben ons best gedaan om zoveel mogelijk vragen te behandelen. Staat jouw vraag er echt niet tussen, dan kun je natuurlijk ook altijd een e-mail sturen naar info@make-up-your-stash.nl.
Bestellen en betalen
1. Hoe weet ik of jullie een product op voorraad hebben?
Het bijhouden van de voorraad is onze zorg en daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Als een product in de webshop staat, mag je er vanuit gaan dat we het op voorraad hebben. Als het dan toch gebeurt dat we een product niet meer op voorraad hebben, dan vermelden we dat natuurlijk duidelijk op de productpagina.
2. Er is iets mis gegaan tijdens het bestellen/ betalen of ik denk dat er iets mis is gegaan, maar weet het niet zeker.
In beide gevallen is het belangrijk dat je onmiddellijk contact met ons opneemt. Dit kan telefonisch (085 2737262) of per email( info@make-up-your-stash.nl). Wij kunnen zien wat er mis is gegaan en of er al geld is overgemaakt. Bij twijfel kan je natuurlijk ook direct contact opnemen met je bank, iDeal of PayPal.
3. Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is gelukt?
Iedereen die bij ons bestelt krijgt hiervan een melding binnen onze webshop en een bevestigingsmail. Het ontvangen van je bevestigingsmail kan soms wat langer duren. Dit komt omdat wij alle bestellingen handmatig controleren. Pas als wij je bestelling hebben gezien, ontvang je de bevestigingsmail. Begin je toch te twijfelen of je bestelling wel goed is gegaan? Controleer voor de zekerheid eerst je spambox om te zien of onze bevestigingsmail daar is beland. Kun je daar ook niks vinden? Stuur dan even een email naar info@make-up-your-stash.nl.
Voor overige vragen verwijzen wij je graag door naar onze pagina over betaling en verzending
Verzending
1. Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!
Heb je na een week nog steeds je bestelling niet ontvangen? Dan kun je ons dit het beste laten weten per email (info@make-up-your-stash.nl) of telefonisch (085 2737262). Wij kunnen via het systeem van PostNL mogelijk zien wat er mis is gegaan.
2. Ik ben weinig thuis en wil liever niet dat mijn bestelling bij de buren wordt afgegeven.
In dit geval kunnen wij drie dingen voor je doen. We versturen het pakketje één dag voor de dag dat je thuis bent. Stel je bent alleen op zaterdag en zondag thuis, dan geven wij je bestelling pas vrijdag mee aan Post NL. Dan weet je zeker dat je het de volgende dag in huis hebt.
De tweede optie is dat je een ander adres opgeeft. Dit kan het adres van je ouders, vriend(in) of broer/zus zijn.
Als laatste optie kan je ervoor kiezen om je bestelling bij een PostNL afhaalpunt te laten bezorgen bij jou in de buurt. Diverse supermarkten, boekhandels en bouwmarkten beschikken tegenwoordig over een PostNL afhaalpunt. Je kan je pakket daar ophalen wanneer het jou uitkomt! Via de website van Postnl.nl kan je zien waar een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt zit. Tijdens je bestelproces via onze webshop kan je bij ‘opmerkingen’ aangeven dat je graag van deze service gebruik wilt maken.
3. Ontvang ik een track & trace code van mijn bestelling?
Zodra wij jouw bestelling bij PostNL hebben aangemeld, ontvang je direct van PostNL zelf een e-mail met de track & trace code van jouw pakket. Op de website van PostNL vindt je alle uitleg over het track & trace systeem. Omdat bestellingen meestal pas aan het einde van de dag door PostNL bij ons worden opgehaald, kan het even duren voordat je de track & trace code ontvangt. Heb je na twee werkdagen nog geen e-mail van PostNL gehad? Neem dan direct contact met ons op.
Vragen over de webshop
1.. Waarom bevat het assortiment niet meer producten?
We krijgen geregeld verzoeken voor bepaalde producten. We zijn uiteraard continu op zoek naar meer soorten make-up organizers. Zoals het voor de meeste mensen lastig is om deze producten te vinden, geldt dit ook voor ons. We proberen daarnaast onze producten zo voordelig mogelijk in te kopen.
2. Hoe weet ik zeker dat jullie webshop betrouwbaar is?
Iedereen die op het internet winkelt is het waarschijnlijk wel eens overkomen. Je besteld een product, je betaalt maar je bestelling komt nooit aan of pas weken later. Zo zijn er nog tal van voorbeelden van slechte ervaringen met webshops. Een boze of teleurgestelde klant vinden wij verschrikkelijk en we doen er dan ook alles aan om dit te voorkomen. Daarom geven wij onze klanten zoveel mogelijk inzicht in al onze bedrijfsgegevens. Van adres gegevens tot KVK nummer. Bovendien zijn er vele bloggers die hun naam aan onze webwinkel hebben verbonden door middel van een review over onze producten en webwinkel. Deze bloggers willen hun goede reputatie natuurlijk niet op het spel zetten door met malafide webwinkels in zee te gaan!